I andra lokaler

HÄLSOSTUND - EMMA HIETALA
Hälsostund och Emma Hietala kommer fram till maj 2012 att erbjuda elevbehandlingar inom Hudvård- och Spa behandlingar, med specialerbjudande under vissa månader.

Utöver elevbehandlingar i hudvård och spa utförs även Ortobionomibehandlingar. Som medlem i föreningen kan du anmäla dig att få ta dela av specialerbjudande via mail och sms.

För de medlemmar som vill komma på behandlingar regelbundet finns möjlighet att teckna ett behandlingsavtal där vi tittar på vilka behandlingar som är aktuella och hur ofta man vill komma på behandling och utifrån detta så skriver vi ett avtal med ett fastpris per månad. För dessa medlemmar finns det möjlighet att anmäla sig till Röd avgång som innebär att m det skulle bli en sen avbokning på en behandling så får man möjlighet att boka den behandlingstiden till ett reducerat pris.

Hälsostunds prislista nedan, några exempel. Priserna som anges för hudvård- och spa behandlingarna är elevbehandlingspriser. Priset inom parantes är ordinarie pris för behandling.

Ansiktsbehandlingar:
Ansiktsrengöring ca 40 min, 250 kr (350 kr)
Rengöring, peeling, hudanalys, lymfriktig ansikts-, ögon-, dekolletagemassage samt vitaminmask. Avslutas med fukt- och ögonkräm.

Algmask ca 65 min, 300 kr (500 kr)
Rengöring, peeling, hudanalys samt exklusiv algmask med Spirulina, knölgång och havtorn med Omega 3 och 7. Algmasken är cellaktiverande, cirkulationsökande samt återstramande. Lymfriktig ansikts-, ögon-, dekolletagemassage samt vitaminmask. Avslutas med fukt- och ögonkräm.

Lyx ca 120 min 500 kr (675 kr)
Utöver det som ingår i klassisk ansiktsbehandling ingår massage så att det blir en helkroppsmassage.

Friskvårdsmassage:
Ca 30 min, 200 kr
Rygg-, axlar-, nackmassage.

Ca 60 min, 250 kr (400 kr)
Helkroppsmassage

Topp till tå ca 75 min, 300 kr (500 kr)
Helkroppsmassage som avslutas med att du inlindad i en värmefilt får en hudrengöring, peeling och ansiktsmassage.

Choklad/Kaffemassage ca 50 min, 250 kr (450 kr)
En dröm för både sinne och kropp. Denna massage kan genomföras med antingen rumstempererad olja eller varm olja.

Övriga behandlingar:
Fransar & Ögonbryn
Färga fransar el ögonbryn 50 kr (120 kr)
Plocka ögonbryn 50 kr (100 kr)
Plocka bryn, färgar fransar & bryn 130 kr (250 kr)

OBS! Vid alla ansiktsbehandlingar kan du lägga till 100 kr för att få bryn plockade och fransar och bryn färgade.

Spa pedikyr (kosmetisk fotvård)
Fotkur med lera ca 50 min, 150 kr (300 kr)
Peeling, inpackning, filning, fot- och vad massage.

Spa manikyr
Manikyr ca 45 min, 150 kr (300 kr)
Filning, nagelband, nagelolja, polering, handmassage.

Detta var bara några av alla behandlingar som Hälsostund erbjuder, kom ihåg att det går alldeles utmärkt att köpa presentkort.

SINOMA - MARIA SKOG
Behandlingar som utförs är fibromassage, rosenmetoden och ortobionomi. SinoMa har sin verksamhet i Möklinta men föreningens medlemmar har möjlighet att boka behandlingar i Västerås om det är 3-4 som bokar behandling under samma dag.

För de medlemmar som är intresserade av att få löpande information om våra aktiviteter kan de anmäla sig via mail tillinfo@halsostund.se för att få informations mail om vad som är på gång. I mailet skriver du namn, adress och telefonnummer.

Löpande information kommer att läggas ut påwww.halsostund.se

OBS! Både Emma och Maria är våra gäster på vårt café tisdagen den 28 februari. Varmt välkomna att ta del av information, lyssna och ställa frågor.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!